هیئت تنیس روی میز استان اصفهان

ESFAHAN TableTennis

◄ اطلاعیه ►

تقویم مسابقات در سال 1402
ادامه »
► آخرین اخبار ◄
» شنبه 15 اردیبهشت 1403  9:25 PM
----------------------------
» یکشنبه 9 اردیبهشت 1403  11:51 AM
----------------------------
» چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403  2:00 PM
----------------------------
» چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403  1:57 PM
----------------------------
» جمعه 31 فروردین 1403  4:12 PM
----------------------------
» یکشنبه 26 فروردین 1403  4:10 PM
----------------------------
» یکشنبه 19 فروردین 1403  1:32 PM
----------------------------
» شنبه 18 فروردین 1403  12:16 PM
----------------------------
» جمعه 10 فروردین 1403  12:09 AM
----------------------------
» یکشنبه 27 اسفند 1402  1:18 PM
----------------------------
اخبار تنیس روی میز
دوشنبه 27 دی 1395  1:25 PM
تکابی: تنیس روی میز تحولات زیادی داشته است

رئیس هیئت تنیس روی میز استان اصفهان با اشاره به اینکه اگر امروز به چنین جایگاه موفقی در سطح کشور دست یافتیم به دلیل برنامه ریزی و هماهنگی بین تمامی اعضاء هیئت بوده است، گفت: در ادامه نیز برنامه های گذشته را با چابکی و سرعت بیشتر ادامه خواهیم داد.

 

به گزارش سایت هیأت تنیس روی میز استان اصفهان و به نقل از ایسنا منطقه اصفهان، مهدی تکابی در مجمع انتخابات هیئت تنیس روی میز استان اصفهان که در تالار افتخارات سرای ورزشکاران اصفهان برگزار گردید، اظهار کرد: تنیس روی میز استان، طی چهار سال گذشته تغییر و تحولات بسیار زیادی داشته است. نمی خواهم عملکرد رؤسای قبلی را زیر سوال ببرم، اما زمانی که ریاست هیئت را بر عهده گرفتم این هیئت فاقد هر گونه ساختار و چارچوب تشکیلاتی، مالی، فنی و منسجم بود، اما امروز می توانم ادعا کنم یکی از منسجم ترین و هماهنگ ترین هیئت های استانی را در کشور داریم. هم اکنون هیئت دارای ساختار و زیر ساخت های بسیار قوی و محکم است که برای رسیدن به چنین جایگاهی حدود یک سال و نیم زمان صرف شد.

 

وی با اشاره به برنامه های موفقی که هیئت طی سال های اخیر اجرایی کرده است، گفت: یکی از طرح های بسیار موفق ما در حوزه استعدادیابی طرح "از استعداد تا اسطوره" بوده است که با برگزاری 4 جشنواره یکی از استان های توانمند و فعال در این بخش بوده ایم.عملکرد موفق ما و همچنین بازخوردی که از جشنواره ها داشتیم ما را امیدوار کرده که شاید یکی ازهیئت های برتر در بین تمامی رشته های ورزشی و هیئت های زیر مجموعه آن باشیم و فکر می کنم بعد از ارزیابی وزارت ورزش و جوانان چنین نتیجه ای حاصل گردد.

 

رییس هیئت تنیس روی میز استان اصفهان ادامه داد: برگزاری رویدادهای مختلف ورزشی در تمامی رده های سنی و در دو بخش بانوان و آقایان و برگزاری اردوهای تیم های ملی نیز از کارهای مهمی بوده که هیئت تنیس روی میز استان توانسته در این بخش هماهنگی و همکاری بسیار موفقی با فدراسیون داشته باشد.

 

تکابی با اشاره به نخبه پروری و جایگاه ورزشکاران استان در آخرین رنکینگ بانوان و آقایان گفت: در بخش بانوان، دو نفر از ورزشکاران ما جایگاه سوم و پنجم را به خود اختصاص دادند و در رنکینگ اقایان نیز رده های سوم، چهارم، پانزدهم و بیستم را در اختیار داریم. این نشانگر آن است که در بخش بانوان، رشد 200درصد و در بخش آقایان رشد 400درصدی داشته ایم که این یک موفقیت برای ما محسوب می گردد. اگر امروز به چنین جایگاه موفقی در سطح کشور دست یافتیم به دلیل برنامه ریزی و هماهنگی بین تمامی اعضاء هیئت بوده است و در ادامه نیز برنامه های گذشته را با چابکی و سرعت بیشتر ادامه خواهیم داد.

 

وی اضافه کرد: یکی از شاخص های مهم دیگر هیئت طی این مدت، خلاقیت و پیشرو بودن در بسیاری از زمینه ها از جمله همگانی، برگزاری برنامه های و کلاس های آموزشی با توجه به آخرین متد روز جهانی و همچنین ارتباط و تعامل بسیار خوب با رسانه ها از طریق عملکرد خوب روابط عمومی است.